Dictats de paraules

Tinc una filla que, actualment treballa el mètode Gabarró a l'escola ("Dominar l'ortografia" de Daniel Gabarró). Aquest mètode és un mètode super interactiu i molt recomanable, que es juga aprenent i memoritzant de forma gairebé fotogràfica les paraules (a vegades una paraula saps que no està bé ja que la veus lletja). Aquest mètode és molt divertit, i, a la meva escola també el fem servir, jugant en parelles o en familia, aprenent els números. Aquest curs, amb el tema Covid, ens està sent més difícil trobar la forma. El joc en parelles no és gairebé possible amb tanta mesura de seguretat. Així, que algunes escoles ha decidit aprendre les paraules de setmana en setmana (que és el cas de l'escola de la meva filla). Cada setmana li donen 5 paraules que ha de memoritzar, i , desprès, fan un control. No crec que sigui el mateix,...però em sembla que aquest anys és el que hi ha.

Aprofitant això, he decidit fer uns dictats on he posat 10 paraules cada vegada. Els alumnes, desprès d'haver-les après i practicat a l'escola (amb el mètode que sigui), poden fer aquests dictats i anar practicant la seva ortografia.

A la fitxa trobareu el dictat en audio i la fitxa descargable. Deixo l'enllaç aquí i podeu buscar la resta en el meu usuari de la pàgina.

Espero que pugui anar bé a tot@s aquells que practiquen l'ortografia en català.





Dictat 1: https://es.liveworksheets.com/hn1348256yx

Dictat 2: https://es.liveworksheets.com/hj1348302cl

Licencia de Creative Commons
Este obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0 Internacional.

Entradas populares